Vår-sommar!

Hej igen! 2½ vecka sen senast!
Jag ligger på sängen och slappar efter en skön vardag.
Har haft några kanon veckor nu! Förra Veckan var jag på Bio 2 ggr såg Nya wolverine filmen med massa kompisar i torsdags och hade en skit kul kväll. På Fredagen var det Kenny starfighter som gällde, å fan vad skoj den var. Efter filmen fick jag med mig David på Fest i jakan där Tim mötte upp oss. Vi var ett gäng vänner och hade en skit kul kväll. Det är Tim, David, My, Bea och Therese och Co. som jag Roat mig med sista veckorna överhuvetaget. Fan Har verkligen varit fullt med skoj.

Lördagen 9de Maj var det Dax för ett kär återbesök på Fejan's Skärgårdskrog. Det vankades Vår/premiär Fest. Och jävlar vilket ös det var. Farbror Fläsk stod för underhållningen Med riktigt jävla klös, Det blev gung på dansgolvet och Dans Meddans på borden runt om. Vi var några som stannade kvar på varndrarhemmet över natten och Jag, Timmy, Micke L, Gabbe, Love, Camilla, Fia och jossan festade Natten lång för att fortsätta med Brunch och ny fylla som för mig slutade först kl 3 på söndag eftermiddag. Sjukt jävla bra =) En helg att minnas.

Nu Får man vänta några veckor till det vankas Midsommardagen på Fejan innan det blir röj igen. Då kommer ni va?

I Veckan har jag jobbat över för första gången sen jag blev sjuk. Och idag stannade jag och Daniella kvar på jobbet och städade bilen i Vår solen. Sen har jag spenderat kvällen i solen på Min lilla balkong. Just käkat en god middag och gjort lunchlåda.

I Morgon ska My klippa håret på mig =) dax för något nytt. Men vem vet, Snart kanske det är långt igen. Efter det blir det en sväng i kungsan innan det Blir Punkspelning med My brain is hanging upside down. I en kyrka på folkunga gatan. Hoppas på något kul efter det. Lördag blir det tidigt till landet för att måla väggarna i bogehuset.

Nu Har det kommit en liten uppdatering här och jag ska försöka vara mer med här i fortsättningen men vi vet ju hur det brukar sluta :-/

Nu får ni ha en bra helg.
Keep it up, Livet är för kort för att ha tråkigt och vara deprimerad. Så ni därute som hänger med skallarna.
Upp med huvudet och Ha lite skoj =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0