Uppbokad!

Tjena fan!
Nästa helg börjar redan vankas i munnen och då har jag inte ens börjat jobba denna vecka än.
Blev nyss bjuden på fest i sollentuna på fredag och då är det kanske redan annat på gång. Och på lördagen så har jag lovat Erik att jag ska vara med och fira honom på hans 21 års dag. Men blev samtidigt bjuden på grymt Tecno röj på lördagkvällen. Något som rycker i dansarmen något fruktansvärt alltså.
Så kankske kan få permision till natten och dra vidare.

Jag var på läkaråterbesök idag, Det gick som det skulle. Allt såg bra ut för att vara så här långt efter behandling. dock kan det ta yttligare år innan jag är upp på min fulla kapacitet. Känns lite segt men va fan man får vara glad för vad man har.

Sen hängde jag med pappa och åt lunch och efter det så åkte vi hem till min moster och fikade innna vi drog oss hemmåt. Nu har jag nyss ätit stekt falukorv och stuvade makaroner. Första gången jag lyckas göra det problem fritt.

Jag har fortfarande inte hört något från min vän. Börjar bli riktigt orolig. Hoppas det inte har blivit riktigt allvarligt.
Usch hemska tanke.

Ta det lugnt där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0