Svikare!

Hejsan hejsan!
Just nu sitter jag i min soffa och spelar live på Skellefteå - Färjestad och är förbannad och irriterad.
Inte för att det går dåligt, Har nämligen inte hänt så mycket än. Utan det är för att Vissa eller någon, som jag trodde jag kunde kalla för 1 av mina bättre polare aldrig verkar lära sig.

Jag är så trött på personer som är så Fega att dom inte vågar stå upp för vad dom tycker utan måste smyga bakom ryggen på en istället för att vara ärlig och säga vad man tycker. Bara för att den personen är rädd för att bli impopulär. Men vad fan tror "han" att "han" kommer att bli när folk kommer på vilken falsk jävel "han" är. En liten jävla fegis
Fan kom igen nu stå på dig lite och säg vad du tycker och tänker istället. Blir så jävla trött alltså.

Nej nu ska jag vinna lite pengar och försöka tänka på något annat.
so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0