Spontan!

TjenaHejsan!
Idag har inte läget varit heltstabilt. Somnade inte fören kl 6 imorse. Tack vare att jag fick besök halv 3 i natt. Dock trevligt, Men jävligt avslaget. Innan det så hade jag varit lite Spontan och det är helt klart kul att testa nya saker. Det är ju inte riktigt min grej eller har i alla fall inte varit i alla fall. Jag hade nämligen inget planerat för kvällen. Det gjorde mig rastlös och uttråkad. "Vafan det är ju Fredag" tänkte jag, då måste man ju ha något att göra.

Och mitt på dagen så var jag hem en sväng från jobbet för att ta hostmedecin och mötte min nya granne i trapphuset.
Vi snackade någon minut och han undrade vad jag skulle göra och jag hade ju inget för mig så han föreslog att jag skulle haka på honom till en fest i Åkersberga. Och det lät ju lockande. Men han vissste inte om han fick ta med sig någon mer så han skulle kolla förbi senare på dagen och berätta om det var okej.

Samtidigt dök det upp annat alternativ då Karro hörde av sig och skulle förmodligen på fest i Vasastan som hon trodde att jag kunde haka till. Men fram mot kvällen så visade det sig att det inte fick komma några fler killar till den här festen i Vasastan så då var det ju bara 1 altenativ kvar. Men Sebbe som min granne hette knackade inte på dörren. Eller ju det gjorde han men typ 2-3 timmar senare än jag trodde han skulle göra. Och då hade han bråttom till bussen som han skulle passa. Men jag kunde haka på om jag ville. Så jag sa att jag skulle tänkta på saken. Jag satte mig i soffan och tog en öl på tanken. Och jag ville ju verkligen göra något så jag kollade bussar och tåg och drog iväg. Till en fest där man inte kände en människa och det är verkligen inte likt mig.

Jag känner ju inte min granne heller, Träffat på honom 2 ggr innan igår och pratat typ 2 min med varandra totalt. Men det var helt klart värt att åka, Det var endel roliga människor på stället.Och hade trevligt i lite mer än 2 timmar sen var alla tvungna att dra hem och det var ju lite tråkigt. Men men.

Jag var ju på topp och ville inte alls åka hem och sova. Så jag hörde av mig till Karro igen och hon ochh hennes vänner var på väg ifrån en fest också men dom skulle nog hem och sova lät det som på henne. Men jag bjöd in dom till mig och hit kom dom. Dock väligt sent så jag han somna och sova i 1,½ timme innan dom kom. Vilket gjorde att man inte var på bästa party humöret när dom kom. Men 1 öl senare var man ju på g igen. Det var ju kankse lite synd när dom andra inte verkade vara så party sugna. Mina gäster åkte hem med natt buss strax efter 5 på morgonen och jag själv kom i säng strax innan 6.

I morse när jag vaknade var jag helt förstörd. Men några timmar och 2 alvedon senare så mådde jag i alla fall skapligt.
Nu ska jag göra mig en English breakfast fast till middag istället..
Har jag tur kanske jag får sovsällskap ikväll =)
vore ju mysigt,

Ta're det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0