Party Party!

Hejsan Gott folk.

Som vanligt ett tag sedan jag skrev!

Helgen är slut och jag är trött. Det blev lite Party i helgen =) kul hade jag också.
Fest invigde lägenheten. Och det verkar ju ha gott bra, I fredags var vi här några stycken spelade ölspelet och hade skoj =) Blev inte så sent som jag trodde att det skulle bli men trevligt var det!

Igår var tanken att vi skulle hittat en annan fest men när det verkade vara dåligt på folk som ville ha fest så bestämde vi oss för att lämna Tim's lya för min lägenhet. Och Vi hade kul. Simon tittade hit från Märsta och Maxime hittade hit från Bålsta. Theo som iof bodde hemma hos tim i helgen kom ju ändå från Västerås och Marcus & Tobi från Norrtälje. Så man skulle ju kunna säga att det var ett fint ihop plock av folk. Tyvärr var dom första tjejerna som kom inte så trevliga vi hade hoppats på. Misstankar om att dom roffade åt sig av Ciggen och ölen gojrde det värre. Så vi Drog en lögn och skickade ut dom. Som tur är kom det fin främmande från Norrtälje. Mia och Alicia 2 tjejkompisar till Tobi och Marcus.

Dom visade sig vara ruskigt trevliga =) synd bara att dom inte gjorde som resten av gänget och satannade kvar.
Nu ska jag laga mat och sen så blir det lite mer chatt innan jag ska sova. Jobb i morgon =( usch! Vill ha mera helg.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Tim

Grymm Helg mannen! :D synd att vi inte hittade någon fest med riktigt drag att gå på och massa ny människor att träffa men vadå!? vi hade ändå sjukt kul:D

2009-03-11 @ 16:38:02
Postat av: Mia

Haha, ni var också mycket trevliga :D vi får ta och göra om det tycker jag. Ja, det var riktigt synd att vi inte stannade längre, men somsagt kom vi inte hem isåfall, och vi var tvugna till det!

2009-03-13 @ 22:54:29
URL: http://miazetterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0