Otur!

Fredagen den 13de, Mammas och min mosters födelsedag. Även kallad årets otursdag. Jag vet inte hur dagen går för er. Men för mig slog nyss oturen in. Inte för att det är mer otur än vanligt och kanske egentligen bara jag som är klantig men men. Jag slog Skallen i en utstickande planka från vårat garage-tak. Och eftersom jag hade fullt upp med att kolla ner i backen då det var ganska halt ute så hade jag relativt hög fart när jag slog skallen i den där "JÄVLA" Plankan.

Och det finns verkligen inget värre än att slå huvudet i något. JAg blir så SATANS förbannad.
Jag hatar det till och mer med än Myggor och AIK. Och då hatar jag det Mycket.
Fan jag är fortfarande Förbannad. Känner för att Döda något eller slå något i små bitar. Och så får man höra Mammas tjat hela tiden om att göra dittan och dattan.

Hur som helst så får vi halva släkten i huset ikväll. Vilket i och för sig blir trevligt men fullt hus och inte en lugn stund kan jag tänka mig. Här sitter jag och Dricker en redbull och försöker komma på bättre tankar en den där SKITEN til PLANKJÄVEL.

Hoppas ni får en bra fredag med mycket Fest.

Rock'nRoll!

Kommentarer
Postat av: "beyonce"

Ofta du Inte är aik:are? ;)

2009-03-13 @ 20:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0