Måndag Fucking Måndag!

Halo? nej Hallå menar jag ju.

Idag har jag haft en såndär du vet typisk "skitmåndag" på jobbet.
Små saker som gått fel hela dagen, Sånna där små jobbiga saker som bara lägger sig på hög och gör mig riktigt pisst off. Och ju mer osm händer ju mindre behövs det för att jag ska bli sur på saker och ting.

Först efter jobbet har dagen lugnat ner sig lite och flytit på bättre men för fort. Jag har tränat och bokat in en tid för klippning i morgon och tränat. Nu på kvällen så har jag ätit sallad, av verkat ett till avsnitt av sopranos och betalt räkningar.

Märkte att det blev en dyr helg men det var nog fan värt de. Spend no Spences? men inte fan på Lidl som jag brukar säga =) Nu tänkte jag hänga lite tvätt sen röra mig mot sängen. Sjukt trött idag sitter ju från helgen.

Men hey - ta det lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0