Helg till ända!

Hejsan. Då var jag här igen. Snart slut på den här helgen, blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men den har ändå varit till belåtenhet. Åkte ju ut till landet i torsdags och det blev en lugn kväll med hela familjen. Men i Fredag kom Halva släkten kändes det som. Vi var 4 av 5 syskon hemma David hade med sig Malin som vanligt, plus att min moster och hennes familj med Amelie, Max och hennes man Ingmar. vi åt en fantastisk fisksoppa och en god efterrätt.

En större del av kvällen ägnade jag åt att diskutera Lördagens stryktips matcher och andra bra spel inför helgen.
Och på Lördagen så hjälpa jag Max att bygga en snö grotta. Hehe, Det var sjukt länge sedan man gjorde något sånt.
Vi han såklart åka förbi affren och lämna in våra Spel inför eftermiddagen och kvällen. Och jag har faktist haft en Väldigt bra spel helg hittils.

Bl.a. Så fick vi 10 rätt på stryktipset men vi var med på 11 rätt till sista minuten då Watford tappade sin ledning.
Jag satte 1 hockey dubbel redan på Fredagen och fortsatte med att Sätta Singeln på Liverpool mot United.
Följt av att yttligare 1 hockey dubbel gick in igår kvällen när jag Prickade in X:et på Timrå matchen samt 1:an på Skellefteå. Så jag är mycket nöjd. Nu väntar kvällens Europatips plus min Kvalserie Trippel och Min fotbolls femling.

Så Vem vet man kanske är yttligare lite mindre oförmögen när kvällen lider mot sitt slut.

Tyvärr så Fick men inge sällskap nu till kvällen då Massa plugg var ivägen.
Men Den nydligen uppätna Pizzan smakade ju gott =)

Kämpa gott folk!

Kommentarer
Postat av: :)

vi ses ju på torsdag, då är inget plugg i vägen! ;)

2009-03-15 @ 20:14:27
Postat av: Vivvi

heeja Spejje das spelkung :D

2009-03-17 @ 12:09:49
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0