Göteborg och där omkring

Hejsan igen. Andra dagen i rad är det inte otroligt.
Man får ju lite mer inspiration när man får bekräftelse på att folk faktist är inne här och kollar =)
För några veckor sen var jag nere på västkusten och hälsade på min kusin Elvira.
Det var en otroligt rolig helg och Helt klart värt resan.
Jag åkte ner på Fredag eftermidda tillsammans med min äldre kusin Julia som fått låna bil från jobbet och som också skulle hem och hälsa på.

Resan var ju lite lång men med jämna mellanrum så flöt snacket på bra i bilen och tiden gick fortare.
i Jönköping blev det Mc Donken och några cheaseburgare och när det var överstökat så började alkoholen förtäras.
Så jag hade fått i mig lagom mycket när man var farmme. Ni vet, Lättare att släppa till då med typ 15 främmande människor. Det fanns edel härliga människor på Festen. bl.a. Mr Party, Party Lars och Angelica. några av dom trevliga nya bekantskaperna man man fick där nere. Och festen i sig var något kul och lite nytt också. Dom hade sina interngrejer dom körde som man själv inte är så van vid men ruskigt kul.

Han Mr Party Deckade först och blev insmörjd med tiger balsam. Och dom dansade till någon konstig arablåt jag inte hört förut. Men det var fan party..

På lördagen hängde jag med Elvira in till Göteborg för att gå på hennes bästa kompis Jorrindas inflyttnings fest. Och även här fanns det några sköna snubbar jag snackade med. Även om det var lite mindre och mer Chillkrök. Men kanske inte så konstigt då dom skulle ut sen hela bunten. Hade 2 sjukt bra kvällar därnere i alla fall och fick dessutom smaka på den otroligt bra Kebabben som finns där nere på västkusten.

Kommentarer
Postat av: Linda

nice nice..:D

2009-03-10 @ 16:57:36
URL: http://liiindddab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0