Bio och en Trevlig kväll!

Hejsan Hejsan!
Inlägg idag också =) Shit vad duktig jag är..
Ikväll har jag varit på bio med Fati, Grymt trevligt att träffa den lille parveln.

Vi kollade på Män som hatar kvinnor.
Som Faktist var över förväntan, Svensk film är det ju folk som brukar klaga på annars och eftersom jag inte har läst boken innan så har jag ingen upp byggd bild att sabba. Men nu när filmen var så bra kanske man får läsa Boken också, Så man kan följa hela triologin innan den kommer på Film. Spännade rulle i alla fall där det var spännande ända in i kaklet.

När jag sedan stod och väntade på tåget vid Östra station så kom det farm en söt men kanske något berusad tjej till mig.
Hon undrade vad jag hette och om hon kunde få en kram eftersom jag var så söt, Gullig tjej. Och snäll som man är bjöd man både på 2 kramar och lite små prat. Hon var tydligen från Nynäshamn och skulle egentligen bara till Sthlm för att hämta sin jacka hos en kompis och sedan blivit lite törstig så här på lill lördagen.

Nu ska jag se klart på RocknRolla Cool film Btw. Måste ses.
God natt

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Heeeja Spejje! :D och fortsätt blogga såhär mkt fan ;D

2009-03-14 @ 13:51:54
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0