Back on the Landet!

Tjena Hejsan!
Då sitter man mätt och belåten i fotäljen ute på Björkö igen. Några veckor sen sist.
Ska vara ute till lördag i alla fall då jag ska fira min mamma och min moster som fyler år i morgon.
Hoppas på lite gott käk och lite trevligt umgänge.

Men för fösta gången på ganska länge så var det inte den här sköna känslan att komma ut hit igen. Utan det känndes mest tråkigt och besvärligt.
Visst är det trevligt att träffa familjen igen. Men att åka ut till mitten av skogen långt ut på landet när det nydligen fallit 20cm nysnö igen, Fast man egentligen bara längtar till sommaren. Det är motbjudande och inte speciellt motiverande.

Nu sitter jag som sagt i fotöljen framför tv och tänkte kolla på en spännande hockey match Mellan Frölunda och Luleå, Och tagga lite till soundet av Maskinen. Kanske blir av att se RocknRolla sen ikväll igen. Eller Yes man som nu är på ner laddning.

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0