Torsdag på landet!

Då var man här igen. En stund för mycket framför datorn och man blev lite sugen på att skriva.
Jag befinner mig på landet ute på Björkö och kom ut hit igår kväll. När man väl kommer hit åker alla andra iväg. Har vart själv hemma tills för någon timme sen. Pappa åkte och kollade på jobb i stan, Mamma åkte på mässa, Lillebror Love är hos sin tjej i kungsängen och Syrran är hemma hos sig i Norrtälje.

Så vad gör man då ute på landet helt själv en onsdag. Ja inte så mycket om jag ska vara ärlig. Jag har mest suttit och kollat efter bra spelvärde på internet. Sen har jag inätt mitt kollade av Sopranos. Nu sitter jag i fotöljen och kollar på Antikrundan med Pappa samtidigt som jag lyssnar på SAIK - Djurgården på webbradion.

I veckan var jag och såg på Hockey igen för första gången på länge och det var ju en fröjd att se att Djurgården faktist kan spela Hockey trots allt.

Nu till Dig Vivvi. Fördriva tiden 1 timme på pressbyrån i Näsbypark är inte så svårt.
Det brukar gå 1 kvar till att göra mina spel i spelhärnan sen så snackar man om dom nya filmerna i videohyllan, Dricker varmchoklad käkar en korv och snackar om allt möjligt med Sanna som brukar jobba eftermiddags passet på vardagar. Och det är ju ett perfekt sett att få lite sällskap när man känner sig lite lonley hemma i lägenheten.
Du kanske ska följa med mig dit någon gång man kan ha riktigt trevligt =)

Hoppas ni får en bra helg. Själv ska jag träffa lite folk jag umgicks med i sommar som kommer ut hit.
Kanske käka lite gott och även ta ett par skär på isen om Mamma plockar med mina skridskor hem ikväll..
Peace!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha jaa du får ta med mig dit, kan behöva lära mig lite pressbyråkunskap hör jag :D

2009-01-16 @ 12:42:39
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0