8/1 - 09

Okej då har man sackat efter igen. Börjar bli en vana. Första inlägget för mig år 2009, och jag vill bara böra med,,,
AAAAAAAAaaaaaaaahhhh, Fuuuuuuuuuuck, Shhiiiiiiiiiiit och Piss. Jag har just vart och hämtat Davids bil i Norrtälje eftersom jag ska låna den medan han och Malin är utomlands. So far so god. Sen stod jag och hängde på pressbyrån i 1 timme lite drygt innan jag bestämde mig för att åka till systemet och köpa några öl som jag kan smutta lite på ikväll.
När jag sen kom hem från Centrum och ska parkera så är det något JÄVLA PRAKTMONGO som har ställt sig på min parkeringsplats. ååååååååå! Jag blir så förbannad på sådant. När jag ska ta reg nummret för att skicka till trafik upplysningen så ser jag att det är ett utländskt jävla nummer och sånna finns ju inte i den svenska databasen.
Så nu står jag på besöksparkeringen och det kostar massa pengar. För att p-bolaget som man ska ringa har bara telefon tid mellan 10-16. Blir man inte bra jävla trött ibland.

Nu har jag hunnit lugna ner mig lite i alla fall och sitter i mitt kök och suger på en Corona, har ju helg nu.
i morgon ska jag nog gå till frisören och sen in till stan och köpa mig ett par byxor jag kollat in ett tag.
Och om jag har tur så kanske närsta inlägg blir något gladare här.

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Tråkigt med p-platsen, förstår att du blir förbannad :/ men får jag bara fråga.. HUR lyckas du fördriva EN TIMME på PRESSBYRÅN?! :D hahah

2009-01-15 @ 13:49:07
URL: http://foamy.blogg.se/mmix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0