Förkyld!

Nu ligger,,, (Jaaaaaaa!! 1-0 till djurgården i derbyt.) jag i sängen och har just slagit på Web radio för att följa derbyt mot hammarby. Det första som hände var mål som ni kanske märkte.
Annars har det här inte varit någon speciellt rolig dag. Är jävligt förkyld. Blev väckt i morse av arbetskolegorna som undrade varför jag inte var på jobbet. När jag snackade senare med honom sa han att jag lät packad när dom ringde :S.. Hur kul är det att höra liksom. Dom verkar tro att jag bara är en jävla slöhög som inte vill jobba.

Har så mkt snor i skallen att den känns som 100 kg nästan. Helt täppt hela dagen. Kändes ganska bra medan jag sov i natt men så fort jag vaknade började det rinna och täppa till i luftvägarna. Inte blir det bättre av den här jävla hostan och huvudvärken. Hopppas det blir bättre snart.

Annars har det ju varit fint väder idag, synd att det blåst så jävla kallt bara.
Vet inte vad jag ska göra sen. kanske kollar på ballar av stål om jag inte somnar innan, fett seg asså..

Kämpa Djurgår'n!

Kommentarer
Postat av: You know who *kraaaaaaam*

Verkligen, verkligen inte.

Men han är rätt person just nu när allt är så jävla tufft. Därför kärlek. Han vet allt, smidigt och enkelt och tryggt.



Miss u.

2009-04-26 @ 20:39:52
Postat av: liten plutt.

Klart jag är en vinnare. Alltid =) Lite svårt att jonglera med många bollar samtidigt. Fast är iof inte nybörjare längre... vi får se. En dag kanske jag blir proffs!



Puss och kram



Du är också en vinnare. Och du är bra. Och snäll.

2009-04-27 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0