Då var det dax!

Igår införskaffade jag biljett till stadion premiären på måndag då Djurgården tar emot Örebro.
Ser jag mycket fram emot! Äntligen är det dax! Några kalla bira innan matchen och en härlig känsla att kliva in i vårsolen på stadion. Nu gäller det.

Jag lyckades även beställa en ny mobil igår =) det var på tiden. Det blir en sony-eriksson w715. Hör och häpna jag lämnar nokia. känns ju fan som att vara otrogen. Men på ett bra sett :S hur fan går det här ihop.
Kanske som att byta fru våre en bättre jämförelse.

Har haft värsta svårt att bestämma mig för vad jag ska göra i helgen. MEN nu har jag lyckats även med den bedriften. Jag tar mig ut till landet med Drutt efter jobbet i morgon. Ser fram emot en skön helg på landet och kunna ta några kalla i vårsolen på altanen och bara softa. Thats the Shit!

Håller på att pressa sönder Nickelbacks nya skiva med ,den rockar Hur fett som helst.

Tänkte bjuda på några sköna bilder från förra sommaren.

 1)                                          2)                                   3)

Bild 1 är ifrån en fest hemma hos Simon. Fan va Rocknroll asså!

Bild 2 slår man en 1 från båten med brorsan bakom. Har för mig att den där fisketuren slutatde i ösregn.

Bild 3 Fan rå soft väder, några bira och 1 paket cigg sen var Drutten, Jag och Viktor Nöjda.

Allt jag bjuder på idag de.
Hade.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0