1 Vecka!

Hej Igen,
Nu har yttliggare 1 vecka flytit på.
Satt just på min lilla balkong och såg den sista solen försvinna ner i horisonten. Fan vad jag älskar när sommaren nalkas.

Nu har det som sagt gått 1 vecka sen sist. Då var jag jobbigt förkyld och orkade nästan ingenting. Det var en seg jävla förkylning som känns vara på väg bort nu sitter lite kvar men jag överlever.
Hoppas Dock att den är helt borta till på torsdag då det är valborg. Valborg som jag hoppas kunna avnjuta någonstans i Stockholm, "Gärna på en grill fest nära dig" ^^
Så någon som har något på g? Var tillbaka på jobbet idag. Lagom jobbig dag då jag vart skit trött dagen igenom. Fick bjuda på tårta efter eftersom jag inte gjort det sen jag fyllde år och det är ju en oskriven regel på vårt jobb. Den var super smaskig men ´Dyr =(

Nu ska jag nog diska lite sen blir det sängen.
Bokför mina utgifter och inkompster den här månaden ska bli spännande.
Kanske får lite bättre koll på vart mina pengar tar vägen.
Behöver bli bättre på det.

MVH/ Eje Er kille på 6de våningen ^^

Kommentarer
Postat av: Jossan

Dags att uppdatera kanske? =(

2009-05-10 @ 13:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0