070409

Hallå sjömän!
Fick in ett spel igår vilket gav mig en spel budget för resten av veckan. Den satt fint.
Nu hoppas jag på europatipset i morgon.

Jag var sjukt trött i morse, kankse lite bakis också. har haft svårt att somna dom sista kvällarna om jag inte skickar ett mess till någon. så skickade runt några igår innan jag somnade. Annars hft en lugn dag på jobbet. Fått lagom mycket gjort. Inte gjort några större fel. och så har det ju varit kalas väder =)

Nu börjar det kännas riktigt bra. Har även tränat lite nu på eftermiddagen idag.
Måste dock köpa gym kort nästa  månad då jag inte får ha någon mer rehab utan måste börja på friskvårdsträning istället och då hjälper inte mitt frikort.

åker ut till lnadet för att fira hela påskhelgen inklusive min fördelsedag där ute.

Tjoflöjt =)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallå...? :( Du har inte svarat på min sms!

2009-04-11 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0