-140409-

Tjena!
lång helg och inget bloggande under den blev det. Hade så mycket att annat skoj för mig att det prioriterades bort.
Jag har partat en hel del. I torsdags hade vi en lyckas fullmoon party kväll nere i hamnen på landet. Det var rent av skit skoj. Sen på fredagen så badade vi i tunnan hemma och drack endel bira. Jag fyllde dessutom år så blev lite firad vid middagen och sen så var jag nöjd med de. Jag var jävligt trött och sov nog totalt 12 timmar mellan fredag och lördag.
På lördagen så beställde vi hem IFK götet -  Dif på internet och kollade på den förnedringen. På kvällen så tog jag mig hem till simon med cyckel. Vi spelade spel och hade kul kul att träffa det gala sommar gänget igen. =)
Sen på söndagen bar det av in till stan för att haka på till Cribbas 19 års fest också riktigt kul och det var en bra fest tills den spårade ur och halva huset gick sönder. Då var det dax att sticka. Och där blev det också mörkt kommer ej ihåg något mer från den kvällen =O och under den tiden han jag tappa bort min väska med tandställning och nycklar till lägenheten i. så måndagen spenderade jag med att först leta efter den och sen åka till landet och hämta mina reserv nycklar. Så nu tänkte jag sova tidigt idag så jag kan vara någorlunda utvilad i morgon då det är arbete på nytt.

Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0