Ooo-Spejje-ooO

Sådär ja! nu har man vaknat till igen efter ca:9 timmars sömn, en frukost och en film.
Igår ringde min bror Love och Väckte mig runt kvart över 10. Han tyckte jag skulle rusa ner till tåget och möta upp honom.
Jag skyndade mig och han i tid till tåget en halvtimme senare. Men det var dock inställt p.g.a. Vagn fel. Fuckling Shit asså!

Jag traskade då upp till affären och köpte migen yoggi (yalla) frukost. En halvtimme senare än planerat kom jag in till stan. Love hade då redan vart iväg och köpt sig lite hår gelé. Vi gick runt och kollade efter ett Nordea kontor så jag kune lösa in min check men det fick bli Donken istället. Vi beställde varsin MCfeast bacon, Jag med plus meny och en extra hamburgare(som jag knappt orkade) Love som alltid har oflyt på Mc donnalds fick en Mc feast chilli istället. Dock tyckte han om den.

När vi var mätta började vi sökandet efter en jacke till honom. Det var därför vi från första början tog oss ut. Det tog någon/några timmar men när vi väl hittat vad han sökte så begav vi oss till Apoteket för att ta ut varsin påse med medeciner. Sen skulle jag åter igen förska leta upp ett nordea kontor så vi tog tuben till Karlaplan och gick runt där i säkert 1 timme innan vi kom rätt. Men jag kunde lösa ut min check och få mina pengar på kontot. Sedan tog vi varsin bira på Något annorlunda hak i närheten.

Jag var hemma runt 5 halv 6 kanske och från det till strax innan 2 satt jag med den här jävla laptoppen och geekade runt på nätet. Tråkig kille man är. Jag han med att få i mig lite Thai soppa från kelda därimellan också.
Nu idag ska jag iväg till Karro på eftermiddagen. Så jag ska väl börja fixa till mig strax kan behöva en dusch tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0