Blogg hit och blogg dit!

Fan här sitter man! Har nyss stigit upp och ätit frukost. Känner ingen större inspiration til att skriva.
Igår fick jag reda på att min största inspirationskälla har lagt ner sitt bloggande. Vilket jag iof. kan förstå när man känner att man vuxit ifrån grejen med att blogga. Och jag känner lite likadant. Men tycker att det är ganska kul i mellan åt i alla fall. Det är ju ett kul sätt att få skriva av sig på ibland. Sen tycker jag det har blivit alldeless för mycket uppsåndelse "vissa" bloggare. Vilket får mig at tycka att det blir mer och mer fjäntigt att blogg.

Men nog med tjafs nu. Jag ska nog på Ferre ikväll så livet leker.
YEEEIIIHAAAAAA!


Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha :) Nu får DU tjata på MIG om att läsa och kommentera din blogg istället :D mohahah ;D

2008-09-12 @ 12:51:58
URL: inte nå mer http://foamy.blogg.se/2008 :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0