-:Spejje:-

Sådär ja, Då känns det som man kommit av sig lite med bloggandet igen. Känner inget sug och ingen lust. I don't no why but! JAja. Efter några dagar inne i täby så var jag en sväng till Fejan i helgen och igår åkte jag in til stan igen, för att idag åka ut till landet och Björkö igen.

Förra veckan åkte jag in och skulle träffa lite kompisar var tanken. Första kvällen så drog jag till anton vid gullmars där vi jag käkade på någon krog utanför honom. Och det följdes i tur upp med några smaskiga öl. Efter ett tag fick vi sällskap av hans arbetskamrat som fyllde år så då fick vi såklart Stanna lite längre än jag tänkt. Det blev till och med en sväng på några krogar inne i stan. Vilket i sin tur ledde till att jag mådde skit på onsdagen när jag skulle till sjukhuset.

Men jag genomled den dagen också och på Sjukhuset fick jag bara positiva besked. Jag blev av med slangarna i halsen och fick mina blodlämnings tillfällen nerdraget till en gång varannan vecka istället för en gång i veckan. Efter sjukhuset tog jag mig med Taxi till Kärrtorp och hem till Karro. Hemma hos henne blev det bara chilla av var med några av hennes kompisar och kollade skräck på kvällen. På torsdagen så låg jag länge kvar i sängen och bara slappade och på kvällen stack jag in till centrum med Tim, Karro och Marre för att se den nya Batmanfilmen. Den var hur grym som helst och Heath ledger gjorde en sjukt bra roll som jokern i filmen. Synd att det fick bli hans sista.

På fredagen träffade jag Elin en sväng på eftermiddagen och vi käkade chips och kollade en film.

Sen bar det ut till Fejan på lördag morgon. Det var en skön Höst helg där ute. Solen värmde men vindarna var starka och friska. "Fan va Gay man låter" men det var hur skönt som helst. Lördag kvällen blev lång och den slank ner både den ena och den andra ölen/drinken. På söndagen så slappade vi ganska länge innan vi tog arslet ur vagnen och tog oss ut på vattnet för att meta lite. Men vi fick inte ett skit och Love tappade ankaret i vattnet. på kvällen käkade jag, Love, Malin och David en god middag med skaldjuren och brödet från Lördagens Skaldjurskväll på krogen.

Igår åkte jag med Love in till täby igen där vi gick runt och Shoppade lite nya kläder till honom innan jag på kvällen begav mig in till Östra och stadion för att kolla på Djurgården - Örebro med Drutten, Mats och Schneidarn. Det var sjukt kul att vara tillbaka på Stadion och höra sången från läktran. Även om den många stunder inte var något ut över det vanliga fick man gåshud när klacken stämde upp under vissa stunder.Och gamla minnen väcktes. Och trots riktigt bra spelad fotboll med mycket fart, offensiv och kortpassnings spel blev matchen Tyvärr mållös och bara en poäng för mitt kära Djurgården som var lätt värda 3.

Det var väl den senaste veckan rapport från mig hade gött!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Woo :D skönt att du börjar må bättre så att du slipper besöka sjukhuset sådär frekvent :)

2008-09-03 @ 07:17:26
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0