- Spejje -

Jaha då var det helg igen. Wie det hade ju vart kul om man inte vart så j*vla risig i kistan det senaste dygnet att jag säkert spenderat närmare 4 timmar på den där jävla toaringen det senaste dygnet. Och fisk måste jag bli tills i morgon också då jag har planer på att dyka upp på en kräftskiva här ute på landet. Inte för att jag är så förtjust i skaldjur men desto oligare med sprit och öl =)

Så dagen har jag tillbringat här i fotölen och kollat på några yttligare avsnitt av The shields. Nu börjar tyvärr den serien lida mot sitt slut. VAD ska jag göra då?

Och ju längre tiden lider ju mer Facebook missbrukare bli man. Det är inte lätt närlivet är svårt. HAHA tur man har att mitt liv leker för det mesta då.... Men ikväll blir det nog bara lugnt här hemma med Pappa och Mamma. Har inte träffat henne på nästan 2 veckor nu tror jag så det blir trevligt.

Föresten fick jag dom där Jävla abborrarna som jag har väntat så länge på de här sista veckorna i förrgår kväll när jag och pappa satt och metade nere i lotshamnen. Och det bästa var att jag fick över 10 st medan Pappa bara fick upp
ca 3-4 st. tyvärr var det inte någon som det var ätt strl på så vi kastade i allaihop. Det kanske var en man hade kunnat gjort filé på men vi hoppade det.

Så jakten dom i den där perfekta storleken forsätter.
Ha en bra Fredag. Over and out!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Heja Heja Spejje :D hoppas du mår bättre snart då :) och jag också för den delen! haha :D

2008-09-05 @ 19:43:01
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Maria

kräftskivan var lyckad! :D

2008-09-07 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0