-_- Spejje -_-

Då var helgen till ända. Den brjade ganska lungt i fredags eftersom jag fortfarande mådde dåligt.
Så jag var hemma kollade på tv och slappade med mamma och pappa. Men i lördags mådde jag lite bättre och försökte tagga upp mig själv för lite kräftskiva. Jag var ner en sväng på cafeet, Käkade lunch som jag hade med mig själv efter som våran micro står där nere. Jag fick sällskap hem av min bror och hans nyinförskaffade flickvän.
Vi slappade och kollade på film. När klockan började närma sig 18 så hade jag nästan taggat fördigt. Jag drog in 2 vitlöksbaguetter i ugnen och hämtade en låda bira i källaren letade fram en halv flaska med pepparshots, och drog mig ner till Anders fast klockan var 20 minuter sent var jag en av dom första som dök upp.

Men det blev en sen, blöt och rolig kväll. Dom gamla hedliga kassetbanden dök upp när cd spelaren slutade fungera. Spelades massa kraftverk och depech modes.Interiktigt min musik. Det blev också en massa snappsvisor och dans på bordet. Spy han man också med. ja det var en full ändad kväll helt enkelt. Idag har jag ägnat mig åt att vara sliten.

hoppas ni hade en bra lördag kväll också. Shipp och hoj!



Kommentarer
Postat av: Vivvi

Hahahha :D härligt att spy upp vitlöksbaguetter.. haha :D stackare!

2008-09-07 @ 23:11:50
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Johanna

Jag e inte ett dugg forvanad att ni lyssnade pa depache Mode och Kraftwerk om du var nere i Marum. Det lyssnade vi pa nar jag var 14 t.o.m. Och for att inte namna Erasure and Yazoo! hehe

2009-01-05 @ 23:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0