Upp och hoppa!

Idag har jag vart uppe och rört på mig i dryga 2 timmar med farsan.
Efter frukost toa besök och lite Rehabelitering efter natten så bar det av till solna centrum därjag för någon vecka sen spanade in en ganska flashig hat med Syrran och Pappa inne på Carlings. Och det var den som siktet var inställt på idag.

När jag väl vr där är jag inte så säker på att det var den jag fick med mig därifrån som jag kollade på senast men va fam den kostade nästan ingenting och satt som en smäck. Så nu kanske jag kan dra mig från klippning ett tag till. Fast håret börjar bli lite långt och slitet nu efter några månader utan frisör.

När vi Köpt hatten var det dax för lunch och jag har vart sugen på något med pommes i ett par dagar nu och efter Pizza med farsan igår så fick det bli Solna Grill och kebab som resturang val istället för Mc Donnalds. Och Efter en STOR Mix Special med massor av kebab och pommes + stor läsk så var jag ganska propp mätt. och vi åkte tillbaka mot sjukhuset. Innan vi tog oss upp på avdelningen igen så var jag in och köpte 2 glassar för pengarna jag fick av Micke är om dagen till just glass. Den åt vi upp i skuggan under några träd i parken bakom sjukhuset.

Hälsoläget idag är ugefär som igår. Mina Värden på dom vita blodkropparna stiger lite med hjälp av sprutorna jag får en om dagen i magen. Den stora frågan är väl om värdena stannar kvar efter att jag slutat med dom. Får sista idag eller i morgon tror jag.

Nu ligger jag bara på sängen nyss käkat midda och bara tar igen mig lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll går inge kul på tv och mina tips verkar gå åt helvete idag. Så det blir väl av att spela FM och betapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0