Still this pain!

Idag har jag haft det ungefär som igår här på sjukhuset en otrolig smärta mellan mina skinkor.
Eller hade det på förmiddagen i alla fall, nästan outhärdligt. men runt 12 tiden fick jag någon super kur med alvedon, lugnande och morfin. och den gjorde sitt om jag säger så även om det inte var helt smärtfritt efter.

Men den förminskade smärtan gjorde att jag och mamma som var på besök kunde ta oss ut i solen och käka en glass i parken bakom sjukhuset i alla fall. så det gjorde gott. Har haft en otrolig mat abstinens idag med.
Mest kanske med tanke på att jag Eventuellt ska oppereras i morgon mot det här i rumpan då.
Och fick veta att jag inte får äta något fören efter opperationen, från och med midnatt.

Så när vi suttit i solen ett tag så gick vi åter in i sjukhuset och ut genom huvud entren där jag köpte min en kall cola och en chorizo som jag tuggade i mig. och då hade jag redan ätit både frukost glass och lunch. Sedan forsatte jag med massa godis som jag fått av David och Bosse igår när dom var på besök.

Till allt godis kollade Jag och Mamma på en film :Happens in Vegas: heter den någon relativt ny film med Aston  kutcher och Cameron Diaz. Den hamnar defenitivt under kategorin se värd klart den bästa romantiska komdei jag sett på länge. Kanske för att jag föredrar filmer där det händer mer men den här var bra.

Nu har jag dessverre slutat äta för dagen och krypit ner under täcket och Morsan har åkt. Men han även få i mig en Midda plus en liten kyckling sallad som Mamma hade kvar från hennes lunch och sedan en kvällsmacka med 2 kakor och en kopp Te.

Nu ska jag nog slå på en film till tror jag besämt.
Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0