Spänning och långtråkigt!

Då har mer än hälften av behandlingen gått för den här gången.
Nu är det alltså onsda kväll och jag sitter här i min säng och lyssnar på Hockey - VM och Sveriges kvartfinal. Mycket spännande. Var nyss iväg och hämtade en kopp te som jag sitter och surplar på.
Idag har jag inte haft några besökt förutom alla sjukskötersker och under skötersker somspringer in och ut. Lite drygt att vara på behandling mycket spring och mycket ligga och glo bara.

Jag har blivit en riktig pressare av FM nu dom senaste dagarna ochså. spelar med Djurgården just nu. "nu Ringer det" det var mamma ni igen. Både hon och pappa har ringt 2 ggr ivar idag och kollat läget sen har David ringt en gång också. Men idag har behandlingen bara gått bra. igår hade jag lite utslag men det har släppt ganska mycket.

Nu har jag just varit med om en spännande avslutning av Kvartsfinalen. Och Sverige VANN! Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0