Pizza!

Nu börjar jag känna mig som en människa igen. Idag har jag haft besök av min  moster Åsa och Lilla syster FIA Åsa dök upp i förmiddags någon halvtimme innan FIA , Det avr en glad överaskning alltid kul med Besök så här i sjukstugan. Så vi satt på mitt rum och pratade en timme eller 2 och kollade lite på TV medans.

När Åsa åkt så kom jag in i Duschen igen för första gången på någon vecka som jag kunnat stå upp i duschen på egenhand och duschat relativt ordentligt, Otroligt skönt faktist. Sedan så Tog Fia med mig och Rullstolen ut på en liten tur i Parken bakom sjukhuset. Vi satt i solen och snackade skit ett tag innan vi gick sjukhuset runt. Som tur var kunde jag gå på egenhand nästan hela tiden.

Och på väg tillbaka fick jag för mig att det skulle vara otroligt gott med Pizza så Fia fick kila upp på rummet och hämta min plånbok sedan traskade vi iväg till Pizza grillen några 100 meter härifrån. Så vi satt i eftermiddags solenpå Uteserveringen och jag käkade min första Pizza på ganska länge och den var otroligt gott.

Känns så bra att fått tillbaka aptiten efter en vecka på nästan bara närings dropp och närings dryck.

Igårkväll käkade jag en halv påse chips till en gammal god rulle som jag hittade i videoskåpet.

ikväll blire nog nästa halva och filmen på ´Tv4 som verkar ganska soft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0