Pain in my ass!

Idag är det ingen rolig dag. Jag kunde knappt sova under hela natten på grund av mina svulnader och irriterade områden mellan skinkorna som har uppstått som en följd av min behandling.
Kunde knappt gå och hämta frukost åt min själv i morse.

Och jag tror jag nästan vet hur Tjejer känner sig när dom ska föda för så ont gör denna skit med jämna mellanrum. Dom får ju sin avkomma genom ett annat hål bara. Men nu har jag i alla fall lyckats med bedriften att duscha och så. så ligger jag i min säng tänkte kolla på någon ny nerladdad film och vila lite.

Har just fått Morfin dos Nr.2 för dagen. och det känns iaf lite bättre. MEN Still A Fucking PAIN in MY ASs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0