Nytt hopp, Nytt dyk.

Ja Tänkte jag igår kväll. nu vänder det det här känns bra nu är jag frisk snart igen jippi. så kändes det iaf i någon timme kanske 2, sen på kvällen kom tröttheten tillbaka. och sen bristen i att kunna sova fast man är trött.

Men till slut var det morgon och äntligen dax för nya tag. och förutom mina "magproblem/rump" så gick det mesta bra. Dom drog dessutom ut katetern somjag haft i nästan en vecka. men någon gång där på för middagen så började jag blöda näsblod. Inte bra för det var inte lite och vägrde sluta.

Så 2 timmar efter de sitter jag nere på ögon, näsa, hals. där dom ska kolla mig.
Tyvärr så har det strulat till sig lite på vägen ner. och när jag kommer dit så e det ingen som vet om att jag ska komma.  tillslut hamnade jag i ett rummm med en Doktor som såg trevllig ut men hade nog brottom hem ill frugan för han sa inte mycket utan drog proppen ur näsan hällde i något medel veck ihop någon form av press. tryckte rätt i i näsan smärtgrensen var nådd. icke då. han gör samma sak med nästa näsborre som inte ens blöder. helt plötsligt på 5 min så är han kla med mig och går därifrån.

kvar var jag och pappa, och en tröstande sjuksköterska. Då fortfarande med blod droppandes ur näsan trotts att det är upp fylld av något som tydligen ska vara där tills på månda eftermidda. och med ny smärta och nära till nytt psykiskt utbrott.

Nu snart kommer love och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0