Kalas Helg!

I helgen var helgen som man sett fram emot ganska länge nu.
Premiären på fejan. Med den omgjorda baren och rummet. Jag tog mig ut till ön redan i Fredags för att träffa dom som kommit lite tidigt. Vi som var där åt en ganska god midda och sen så tog vi det ganska lungt jag och Alex gick först till sängs. Alex hade bara sovit 2 timmar natten till fredag tydligen. Då han hade befunnit sig på Gottland i några dagar.

På lördags förmiddan låg man kvar så länge man orkade i sängen för att sedan ta sig ut i solen. Måste ju säga att David och Malin tajmade in en helg med ganska bra väder. för modligen den bästa under 2008års första halva.
Så lördagen tillbringades nästan helt i solen. Och ju längre dagen led ju fler kom det och ju fler hittade ut i solen.
Vid halv8 på kvällen hade mer eller mindre alla tagit sig till fest platsen och det började bli ganska mycket kväll.
Och vilken kväll sedan. Det var ös från och med 8 med live band/trubadur som lyckades få riktigt drag på den lite äldre publiken. Och även några av dom yngre tyckte det var skoj sedan blev det mer rock et tag för att sedan bli trubadur en stund till innan. Dj Patrik satte gung på stället med en kanon blandning av gungiga disko låtar.
Alla blev fulla mer eller mindre iaf. Och jag hade otroligt kul.
Med tanke på min jsukdom kunde jag ju inte dricka i samma takt som vanligt och höll mig därför till den kända varannan vatten metoden och jag måste säga att den fungerade väldigt bra med tanke på att jag drack från 12 på dagen till 3 på natten och kom inte i säng fören klockan var halv 4.

På Söndagen så var man upp i god tid så man skulle få ta del av den delikata brunchen som Kockarna med Davids hjälp ått ihop riktigt bra och den satt riktigt fint dagen efter en riktig röjjar kväll.
som avrundning på den drack jag en helt klat godkänd blody marry. Och eftersom det var et sådant kalas väder han man få i sig några kalla bira till innan det var dax att åka därifrån med båten kl 3.

Så nu måste jag ju göra lite reklam också. För er som är lediga någon helg i sommar åk till Fejan för en riktigt kul party helg. Passa på att bo på vandrar hemmet käka god mat kanske bada bastu och ha en riktigt kul kväll med bar häng och ös på dansgolvet. eller borden för dom som föredrar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0