ingen opperation!

Det var en natt nästan som dom senaste. Sillanden var att jag sov lite mer än dom senaste. och jag drömde mer. det jobbiga var att jag drömde om mat hela natten. bara för att man visste att man inte skulle få någån frukost och kanske inte ens lunch fören efter en eventuell opperation.

Så när jag vaknade på morgonen var jag irriterad över att inte få äta och såklart jätte hungrig så jag bestämde mig för att försöka sova bort förmiddan och det gick ganska bra. men vi halv 11 tiden fick jag reda på att läkarna hade disskuterat lite och efter som mina värden fortfarande stiger just nu ska man vänta ut en opperation och hoppas att det själv läker med dagarna som kommer.

Både skönt och jobbigt. Smärtan i rumpan kommer ju sitta i några dagar till minst. det possetiva var ju att jag både fick börja äta igen och att jag slipper oroa mig över en kniv i rumpan.
Tillsvidare i alla fall. 

Den här dagen har också förflutit haft ett 10 minuters besök av Micke som kollade upp med en glass och några dagstidningar. Tyvärr hade jag ju redan läst det mesta av dom via internet.
Han gav mig också pengar så jag skulle kunna köpa en glass även i morgon om jag kände mig lite ensam.

En annan rolig grej nu när vi ändå håller på var att jag hade 11 rätt på Europatipset igår och vann 271 kr.
Lite synd dock attjag miss uppfattade Svenskaspels hemsida idag när jag gjrde dagens tipps bara för annars hade jag fått in några 100 kr till på matchen mellan Danmark och holland idag också. men kryssade i fel dubbel altenativ. Så det var ju lite synd.

Nu ska jag nog försöka sova lite i natt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0