Dagen efter nytt FIASKO!

Nu så här på morgonkvisten ligger jag som vanligt i min sjukhus säng och kollar förtillfället på nyhetsmorgon.
Idag är såklart gårdagens Eurovision tävling dagens "STORA" snackis. Och alla som kollade igår verkar tycka att Perellis låt var bra? och att hon gjorde bra ifrån säg? och att hon såg bra ut?
Jag måste nog tyvärr motsäga mig allt de där. Jag låg hör och spelade i min säng lyssnade på skiten i bakrunden.

Hur fan kan man skicka en ner en artist som tycker att hon är bra fast hon är så dålig. och som dessutom lyckas med att ha samma kläder som en annan deltagare? vart är fantasin. Dessutom klingade ju inte låten rätt någonstans. Och med tanke på att alla kritiker i alla fall dom på Tv4 tycker att hon gjorde bra ifrån sig. så måste ju låten vart sjukt dålig ändå efter som det inte på något sett går att säga att det lät bra.

Jag tycker det är pinsamt att vi år på år skickar ner Nya Schlager låtar som låter så jävla typiskt svensk schlager. och varje år tror vi att nu hamnar vi topp5. Varje år så ligger vi likförbannat på en 20-15 plats. Och säriöst ni somlyssnade igår ni kan väl ändå inte tykt att det lät bra?

Hon sjöng ju för fan nästan falskt hon kom inte in i rätt tonläge på rösten, det lät liksom bara så fel.

Så det var skönt att få av reagera sig lite ha en bra söndag.

        <---- Ser ni inte likheten----->       

Kommentarer
Postat av: ellinor

Det första jag tänker på när jag ser Perelli är att hon ser ut som en alien.
Jag hatar Eurovision! Hoppas du är på bättringsvägen vännen, puss.

2008-05-25 @ 14:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0