Blandade känslor!

Nu är det blandade känslor här på jsukhuset ska jag säga er. Käner mig ganska tom och uppgivn. allt går så himla långsamt. orkar knappt göra något på dagarna. har inte orkar använda dator sen i förrgår innan nu typ.
så det blir mycket via sängliggande och tittande in i väggen. tur att man har 2 super föräldrar som kommer in och håller en sällskap i ur och skur. Dom är Riktiga kmpisar dom.

Just nu ligger jag på Sängen och halv gluttar lite på Bygglov på 4an bara,,
Willy går på diet men får se hur det går med den saken. själv har man nästan inte haft någon apitit men käpar lite just nu för att få tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Håll ut, grabben! :/
Och ring om du vill ha sällskap, jag är bara en bussresa bort, det vet du!

2008-05-22 @ 20:25:21
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0