Bättre tider!

Nu har jag vart riktigt dålig på det här igen. Men har inte kännt mig i form för att blogga. varken haft energi eller fantasi. Men nu får jag väl göra ett försök igen. Nu när Vivvi är på mig och klagar lite.
Derby på onsdag igen den här gången ska jag förhoppningsvis inte behöva se den via TV. Ska ta med mig Viktor på hans första allsvenska match.

Annars kan man ju inte bara mer än njuta åt dessa tider när våren brutit ut. Sol nästan varje dag, ljusa kvällar, varmar temperaturer och bra väder prognoser. Man kan ju alltid hoppas att detta forsätter nu resten av sommarn så att man kan bli en liten neger under sommarn. Me like.

Förtillfäellet står Solna AIK's match på på tvn och jag tänkte just skriva att det är skönt att det inte verkar bli något mål för Solna kluben i den här matchen så har dom skit tur och får in en jävla flax boll.
Nu blev jag sur och kräver upprättelse.

För överigt har jag letat efter ett bra online manger spel en stund och börjat ladda ner NCIS från första början.

Jag och Vivvi verkar inte lösa det här med våran dejt förtillfället heller.
inte bra.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Mm =/ nästan så jag måste släpa med dig till min skola för att vi ska ha tid att umgås ju! :/
nääe, det får vi lösa på ngt vis :D eller hur?

2008-05-05 @ 23:18:35
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0