Uppslukad!

Ja då har jag varit typ helt frånvarande i några timmar fast jag har end¨å lyckats laga mat till migsjälv under tiden. Imponerad! jag har nämligen blivit uppslukad av en ny hemsida. Dam jag gillat naket!

haha men men idag glömde jag mina nycklar för andra gången som tur var inte innan för min egen dörr utan på jobbet. Så när jag kom hem från jobbet splelade lite på oddset gick upp för att fixa tvättmaskinen. så märkte jag att jag inte hade nycklrna på mig. Då slog det mig att dom låg kvar i min arbetsjacka på jobbet.
Så det blev av att gå tillbaka.

Och shit vad det var jobbigt. Jag har något fel på kroppen hade helt okej kondition förut men att ta en snabb promenad på 17 min tog knäcken på mig. nu gick jag ju iof nästan så fort jag kunde nästan små joggade lite men ändå. Mina nycklar låg iaf kvar på kammarn och jag tog en lång omväg tillbaka med bussar.

Klantig man är eller vad?

Kommentarer
Postat av: Josse

åka buss när det tar 17 min att gå? slöööö;D

2008-03-04 @ 18:05:37
URL: http://jossssee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0