slarvig!

märkte just att jag slarvat med inläggen under påskhelgen. Fy skäms.
Jag får rycka upp mig igen =) Satt nyss och blev irriterad, Vilket ofta ger mig lusten att Blogga. Vad av det här.
Jag satt och diskuterade vad jag skulle äta ill middag. Och fick reda på att den jag chattade med var vegeterian.
Och är det något som kan få mig upprörd/förbannad då är det diskutioner med vegeterianer.
Så nu sitter jag här och är upprörd av att så många människor inte tar del av denna fantastika råvara som kallas kött.

Men i helgen åt jag iaf ett gott påskbord och blev full 2 ggr på det kan jag tillägga att jag blev utskickad fårn krogen. dock inte för att jag spårade utan att efter för många högalkoholigahaltiga drycker blivit trött och somnat i en soffa där inne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0