På Pressbyrån!

Jag bor ju i Fregatten. Det ligger typ 1 minut från Näsby park centrum.
Där nere ligger det en Pressbyrå. På den Pressbyrån jobbar det 3 personer. En äldre gubbe, En medelålders tjej. Gubbens dotter har jag hört. Och en ungre Tjej som har jobbat där i bara 3 månader. Den här tjejen råkar faktist vara väldigt söt.

Det har blivit lite av den där känslan att hon är en sån där spännande, söt tjej som man blir lite nyfiken på.
Efter som jag ändå nästan är inne i den här butiken någon gång om dagen så snackar man ju lite med personalen. Idag gick jag in när jag kom från jobbet och spelade en lången. Sen igen lite senare när jag var ner och kollade mitt kontoutdrag på atomaten. Jag lyckades då få reda på att hon tyvärr bor ända borta i Solna.

Och dessutom är AIK:are såklart inte bra. Men då kom tankeställaren när jag gått därifrån. Varför jobbar man på en pressbyrå i Näsby - park om man bor i Solna? så dåligt med jobb kan det ju inte finnas. Återstår att ta reda på.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Aj aj.. du får tvinga henne att konvertera ;D

2008-03-25 @ 12:21:51
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0