Mina lagar

Sitter och chattar med en tjej just nu. Hon visade mig en låt som hon tycker påminner henne om mig.
Nu har jag lyssnat på låten och vill ju såklart höra varför den påminner henne om mig. Annars skulle jag nog inte lyssnat. Tycker inte ni att jag har rätt till de? Det står ju för fan i min oskrivna lagar. Som hon inte har läst?
Har inte ni det heller?

Sedan snackar jag med en annan trevlig tjej som visade sig vara en otroligt duktig konstnär. där för tänker jag nu publisera hennes ena konstverk som hon nyss skickade till mig. Vare sig hon vill eller inte. Hoppas det är okej!

För er som inte har läst mina oskriva lagar! Skämms på er Gör de!


image44


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0