Ingen bra ide Eje!

Ingen bra ide! I förrgår snackade jag med Erik och han nämnde att han skulle påTegelbruket på onsdagen och underade om jag inte skulle hänga med. Jag sa nej. Sen kom jag på att hankunde ju vara hos mig innan iaf.  Så jag bjöd hem honom och så passade vi på att fixa alkohol till helgen samtidigt.

VI hade trevligt och efter ett tag så kom ANton också förbi och dom började förfesta för krogen.
Jag tog en bira mest för att vara social i början. Men det var ju så utsökt med alkohol och det blev 2. och sen blev jag party sugen. Men ansåg fortfarande att det var en dålig ide att hänga med på krogen när man ska till jobbet dan efter halv 6 igen.. men efter lite övertalning och tjat hängde jag på ändå.

Dumma mig. För det  första gjorde jag mig av med massa onödiga pengar. För det andra så blev jag full, för full.
För det tredje fick jag bara sova 2½ timme i natt och var nog förmodligen fortfarande full när jag lämnade lägenheten i morse. och har kännt mig som en zombie hela dagen på jobbet. inte kul.

Nu när jag kom hem så kollade jag klart på Kenny starfigther och sov ett tag nu ska jag strax laga lite mat tror ja.. =)

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Haha :D Go spejje! undrar hur din lever ser ut :D hahah!

2008-03-27 @ 18:44:22
URL: http://foamy.blogg.se/2008
Postat av: Josse

Braaaa eje=D

2008-03-29 @ 13:52:01
URL: http://jossssee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0