Hatar att köra bil i stan!

Igår var jag på jobbet ganska tidigt så jag han med att tvätta bilden jag skulle låna över helgen innan jag åkte därifrån. Innan jag begav mig ut på landet tänkte jag att jag skulle med Hjälp av en GPS hitta till jakobsgatan 26 i stan för att köpa en biljett åt en kompis. Men "GPS JÄVELN" hakade upp sig mitt inne i city på vägen dit.
Så jag som typ har kört där inne 1 gång tidigare (då körde jag vilse) fick chansa mig fram och efter ett extra varv runt sergel så hitta jag rätt väg och jag kom fram säkert en 20 min efter planerad ankomst. som tur var fanns det då 30 biljetter kvar.

Det värsta hände på vägen hem när jag skulel ta mig därif¨rån hamnade fel ett antal ggr och ringa folk om hjälp med guidening och efter typ 2 timmar hade jag hittat ut till motorvägen vid danderyd.
men det krävdes enhel del och jag var stressad som fan för jag skulle hämta mamma vid kappelskär.

Men jag kom ut hit i alla fall.

Idag vet jag inte vad jag ska göra? några förslag? funderar på att åka in till Täby igen men vet ej vad jag ska hitta på där inne heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0