Från minus till plus

om man säger att minus är väldigt dåligt så var det där dagen började. När man måste gå upp skiiiit tidigt för att ta sig till jobbet och ser vid frukosten att det är snö ute. Det första man tänker är såklart nej va fan måste jag gå upp. jag går och lägger mig igen ååå vad skönt med det varma täcket.

Men vill man tjäna pengar så är det ju bara att masa sig till jobbet i alla fall.  Så jag gjorde det. Det visade sig ju at det var ett bra val. För efter någon timme in på morgonen blev det ju bra väder snön smällte och det blev varmt och torrt på eftermiddagen. Dessutom har jag inte gjort mycket nytta idag heller. Och sånna dagara är ju sköna ibland.

Sen har jag jobbat över också blevklar typ halv 6 och då blev det burgare på gruillen innan hemfärd till kammarn för att duscha. Nu sitter Jag med Brosan och Emil och drikcer någon bira. Kul att dom tittade förbi =)

Såg att Djurgården leder mot Linköping också =)

Blir nog inte så mycket fest i helgen men blir nog skönt iaf =) förhoppningsvis så får jag igång webcameran =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0