Fejset!

I fredags var jag ut till Fejan igen. Det är mysigt där ute. gillar det den där ön mer och mer. längtar så mycket till sommaren när man kan ta en båt ut och vara där hela dagen. Kanske blir mer tid där ute än vanligt när man har en bror som driver en verksamhet där. Jag har dessutom blivit lovad att ha bröllopsviten där ut om den är ledig där under semestern. Skulle ju iof vara otroligt om den skulle vara de. men man kan ju alltid hoppas.

Det ligger ett gammalt sjukhus där ute, där dom tog hand om kolera sjuka för massor av år sen. Huset har nu förfallit men ser fortfarande väldigt fint ut utifrån sett. Och är väldigt spännande att smyga in i. Medan jag satt på toa i lördags så gick resten av familjen runt där inne. Jag han inte ikapp så jag fr gå in någon annan gång istället.

Grejen som jag ville komma fram till är iaf att jag börjar gilla det där stället ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

hahah :D vad gjorde du så länge på toa egentligen? hahahahah

2008-03-18 @ 20:46:05
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0