Drygt!

fan alltså jag tog mig fårn Björkö till Täby idag i god tid för att hinna förbi Stadion och köpa min sösongbiljett till årets säsong. och det gick ju bra. på hem vägen stannade jag till vid Vallhalla grillen och käkade en sådan där jäääätte god 150 g:s burgare. Smakade faktist smaskens. MC Donnalds kan hoppa upp och sätta sig.

Sedan fick jag igång webcameran när jag kom hem. och har roat mig med att kollat på den dålig fotbolls match. men nu iaf när kl blev 19:00 och det var dax att gå ner i tvättstugan för att göra rent sina 3 IKEA kassar fulla med tvätt så visar det sig att sista tvätt tiden. den jag hade bokat upp då. inte får användas på Söndagar.

Vilket gjorde mig skit förbannad så nu sittar jag här och avreagerar mig. och inte nog med det så bor det ju så Jävla mkt folk i det här huset så att det inte finns några tvätt tider. skulle ju inte vara helt fel om dom fixade en 2dra tvättstuga i källaren. Så nu ska jag dessutom ställa mig och laga mat vilket jag inte alls ser fram emot skulle vara mycket skönare om någon ville göra det åt mig.

eller iaf komma hit och göra mig lite sällskap. Just nu är det fett boring och jobbigt bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0