Då var det lördag igen!

Så sitter man här bänkad framför tvn och har massvis av olika tipps kuponger i handen.
Arsenal - Aston Villa har just börjat och jag är inne på min andra öl fö dagen.
Emil är på väg in för att hålla mig sällskap. Otoligt trevligt.

Senare kanske en kompis till han skulle komma in och syrran kankse skulle komma förbi hon med på kvällen.
Tyvärr kunde inte Stefan komma hit dricka öl och kolla tippset med mig men det får funka ändå.
Nu hoppas man så klart att man är miljonär i kväll när man ska sticka vidare för annat nöje.

SJälv har jag 22 Bira kvar att konusumera under kvällen kan bli mysigt. JAg och alkoholen och Emil såklart,

Skål och trevligt Lördag på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0