Början på något nytt!

Nu är det då söndag igen jag ligger i soffan och slappar har just haft ett samtal med Emma. Ett ganska givande samtal. För efter någon veckas tvivel och daltande hit och dit har vi nu bestämt oss för att byta status på vårat förhållande. Så nu mer kallas det vi har för väldigt goda vänner. Bättre det än att man ska gå och kanske börja irritera sig på varandra. Så nu är vi bra kopisar och kan förhoppningsvis ses igen utan att det blir super stelt mellan oss.

Så nu är det liksom Början på något nytt igen. Vi har dessutom lärt oss ganska mycket av varandra och man är några erfarenheter rikare också.

Blev inte mycket till röj igår heller jag och emil avverkade några biira ivar och tog det lugnt innan hans kompisar kom vi snackade lite skit sen så bar det av ner till macken och käkade korv. När vi kom hem igen tänkte vi kolla på film men båda höll på att somna och vi gick och la oss redan kl 12.

Vi kollade på filmer nu på förmiddagen idag istället. Nu har han åkt hem och jag ska väl sitta här ett tag till innan jag lagar mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0