Blir så trött!

Jag blir så irriterad. I slutet av min arbetsdag var jag in på Elgiganten och köpte mig en Webcam.
Tänkte skönt då var det gjort nu ska jag bara hem och installera.
Men glömde bort att min CD läsare inte fungerade. Så när jag kom på det så blev jag irriterad. Tänkte att jag skulle ta mig i kragen och för en gång skull ringa support. Jag gick ut på hemsidan. Men hittade jag nått nr till supporten? nej det hade dom dålt vädligt bra så fick leta via Eniro,se innan jag hittade ett nr som man kunde ringa. Men det värsta är ändå när man ringer och man ska snacka med 4-5 olika telesvarare med jobbig röst innan jag äntligen fick prata med en Kristoffer som var väldigt hjälpsam. Han kunde inte fatta vad osm var felet och bestämde sig för att skicka en ny CD läsare till mig. Som förhoppningvis kommer redan på Fredag.

men jag blir så trött på alla dessa televäxlare när man ska ringa någon Sopport överhuvudtaget. Och så ska man göra typ 10 va innan man blir placerad i en kö som man får sitta i i en kvart minst innan man kan komma fram.

slut gnällt för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0