Vart tog Vivvi vägen?

Idag var det ju tänkt attkag skulle få stor främmande från Gräddan av Stockholm. Vivvi skulle ju komma hit ut till mig på landet och se hur det var här. Men tyvärr fick hon avböja p g a ite personliga problem. Hon råkadr nämligen ha ett fruktansvärt jobbigt Ex som får henne att må lite dåligt just nu. Men jag hoppas så klart att han snart ger upp och Vivvi kan bli glad igen =)

Men jag åkte in till Norrtälje i förmiddags och gjorde några ärenden. Dels så klippte jag mig för första gången på jätte länge och sen så, har jag handlat saker till min mammas cafee och vart på Banken åt både henne och mig.
Han även köpa in det viktiga till på Onsda kväll då det blir lite partaj. Nämligen lite smarriga Alkholhaltiga drycker.

Nu sitter jag hemma och vi har fått Besök av Min Moster Åsa och hennes 2 barn, Amelie och Max(Mad Max)
Sen kommer Tim hit i kväll och käkar med oss. Och då ska jag och han försöka få onsdgs kvällen lite mer planerad.

Hade så gott så länge alla sommar älskare!

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Aww... tack Spejje! :)

Det måste ju bli bättre, den jäveln kan ju inte stalka mig i all evighet :) och dåå kommer jag ut diirekt! :D haha!

Tack för att du är en sådan underbar vän!!

2008-06-30 @ 18:34:15
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0