Snart får jag komma Hem =)

Idag känns det som det har vart en bra dag. inte hänt så mycket men jag har haft minde ont och på eftermiddag kännt mig ganska pigg. Har även klarat av att den där sprutan helt på egen hand även om det tog sin tid.
Känner mig lite stolt i vilket fall som helst.

På eftermiddagen låg jag 2 timmar i solen i parken och läste igen.
Det ända irriterande idag var att kirurgen inte kollade förbi som han lovat för andra dagen irad.
Jag måste att solen bränner någe frukansvärt just nu nästan så man tycker att det är lite jobbigt att ligga i den.
Men man ska inte klaga.

Annars så har jag fått ett väldigt possetivt besked idag. Och det är att jag förmodligen kommer att bli utskriven i morgon eller på Fredag beroende på om jag behöver komma tillbaka på fredag redan eller om det räcker om jag återkommer på måndag. Så snart är man fri igen. för man känner sig nästan lite inlåst här. Fast jag får kila ut om jag vill.

Och det som fått mig att dra mest på läpparna under dagen är läsningen Av Vivvis blogg där man fick läsa om hennes Student dag som är idag. Verkar vart en otroligt rolig och hälrigt dag. Och det får ju en att tänka typ ett år tillbaka. För visst fan var det en av dom roligaste dagarna i mitt liv.

Grattis till studenten Vivvi!
Och till Anton Som också tog studenten idag.


Kommentarer
Postat av: Vivvi

Aww tack Spejje! :D Du är för gullig!

Vad härligt att du äntligen får komma hem snart, det förtjänar du så som du haft det den sista tiden! Fortsätt le det där härliga leendet, okej? :) kramar!

2008-06-04 @ 22:10:37
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0