Planer!

Lite planer upplagda. Först ska jag ta taxin 10 i morgon förmidda in till stan och sjukhuset. Sen så ska jag ta lite prover and shit. När jag kommer hem så hoppas jag att det är bra väder för då ska Vivvi komma över och promenera med mig.
Sen finns det vissa planer upplagda för nästa helg redan. Jag ska till exempel Fira eftermiddan och början på midsommar kvällen hemma hos Viktor. Sedan drar vi nog vidare ner till beachen för ett fett Party like last year.
Dagen efter vet väl dom flesta vad dom ska göra? äntingen ligga på soffan och ojja sig över sina bakfyllor. Eller? så kan man ju ta Taxibåten eller den vanliga färjan eller egen båt ut till Fejan och vara med på den årligen bästa fest dagen på hela året vad gäller stockholms norra skärgård.

Har fått en del beröm av Vivvi idag som har fått för sig att mitt Smile betyder mycket för henne. Och om så är fallet så kan man ju kosta på sig att fortsätta le. Alltid kul att få höra att man gör folk glada =)
Tack för lovorden Vivvi!

Igår vände spelandet igen och jag gick några 10or plus. Och idag jag 2/3 spel in och kassan ökade med en 100 kr. Hoppas på en ny bättre vecka nu.

Har dessutom fått Love att ladda ner det första avsnittet på Californication och han verkar tycka att serien är lika bra som jag tyckte. så jag uppmanar alla ni som läser igen till att se den fantastiskt roliga serien om ni inte har sett den än.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

haha :D du gör säkert alla glada och du förtjänar att höra det oftare må jag säga!



Bra att spelandet går bra igen :D det måste nog vara mina tumhållningar va? ;D haha!



Ses imorgon! :D

2008-06-16 @ 00:19:43
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0