Näsblod!

Idag hade man ju förhoppningar om att få åka hem på eftermiddagen någon gång.
Dom planerna grusades efter mycket om och men. För i går kväll kom det igen. Helt plötsligt utan anledning när jag stod och borstade tänderna. Jävla Näsblod. och det rinner mycket både genom näsan och ner i halsen.
Smakar så gott gör det ju inte heller. Men i alla fall så sov jag med en tuss i näsan. Men för att dom skulle våga skicka hem mig var dom tvungna att se så blodet stillnat. Men så var inte fallet och det startade om på nytt.

Då bar det av ner till avdelning Öron Näsa Hals och in till en läkare som var much better än han som jag hade första gången jag var ner där. Den här läkaren var lugn och vänlig. Han kollade i näsan och fixade massa. Sen etsade han på blodkärlet och nu sitter där en tuss igen. och förhoppningsvis så har det slutat rinna helt i morgon och jag kan bli hemskickad över helgen. Men som jag förstod det ville dom inte skriva ut mig utan jag måste tillbaka på måndag så får vi se vad som händer då.

Försökte nyss ta sprutan på mig själv igen men mindre lyckat idag. Det var trögare att trycka på den här och trögare blir läskigare. Men jag ska tydligen få långa smala med mig hem och dom är betydligt smidigare.

Inte varit ute s mycket idag på gund av all ovisshet om hemfärd eller ej. Nu sitter jag och tro det eller ej och spelar Bingo Lotto för första gången sen många år tillbaka. Och det är som jag hade förväntat mig. Inte alls så Roligt som man tyckte när man var liten. Man vet ju redan innan att man inte vinner någonting på dom där jävla lotterna.

Kommentarer
Postat av: Vivvi

Fan vad jobbigt, Spejje! :/ håller tummarna för att du kommer hem till helgen iaf! kramar!

2008-06-05 @ 22:39:13
URL: http://foamy.blogg.se/2008

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0